woensdag 14 mei 2014

Kaarten

Afgelopen weekend ruimde ik de computer/naaikamer op. Er verdween een hele stapel dozen naar de oud papierhoop. Alles wat binnenkwam in een doosje werd gewoon weer bovenop de toren gezet. Ik was het overzicht na die zeven maanden dan ook echt kwijt. Ik kon al weken mijn speldenkussen en mijn Stof With Love-labels niet meer vinden. Dan ben ik gewoon lekker eigenwijs en doe ik alles zonder spelden en labels. Maar mét is toch vaak netter en completer!

Ik houd het allemaal niet meer bij maar ik zocht alles uit wat ik met give aways, pif´s en snailmails binnen gekregen had. En daarvan maakte ik opnieuw kaarten. Wie weet herken je weer iets uit jouw envelop!



Een paar van mijn favorieten staan hieronder. Ik vind ze allemaal zo leuk, en opnieuw zo fout en kitsch. Geweldig. Zo doe je nog eens wat met alles wat je binnenkrijgt! Er ging een tube secondelijm doorheen en ik zat er ook helemaal onder, maar dan heb je ook wat! Deze kaarten ga ik opnieuw versturen in bruine papieren zakjes.




Ik maakte ook nog andere kaarten, kerstkaarten. Ja, je leest het goed! Ik maakte al kerstkaarten want tussen alle frutsels en knutsels vond ik ook heel veel spulletjes die met kerst te maken hebben! En om ze niet allemaal gelijk weer kwijt te raken maakte ik er gelijk maar kaarten van. Deze liggen nu opgeborgen om aangevuld te worden. En tegen die tijd komt er vast nog wel een blogberichtje! 

6 opmerkingen:

  1. Dat noem ik nu eens 'creatief opruimen'!
    Eigenlijk moet hier ook dringend geruimd worden maar het wordt ook steeds op de lange baan geschoven ;-)
    Groetjes Ann

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat was dus bij mij ook het geval! Ik doe nu alsof het heel erg opgeruimd is.. maar ondertussen ;-).

      Verwijderen
  2. ow errug hey... zo nu en dan MOET een mens opruimen ... ik heb hier een grote plastic mand waar alles 'even' in gaat. Als ie vol is MOET ik van mezelf...eenmaal gedaan toch wel weer blij. Mooi gemaakt je kaarten !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar dat is wel slim! Bij mij beland het gewoon ergens tot ik het weer opraap..

      Verwijderen
  3. erg leuk gedaan! En ja hoor, ik herken iets!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen