zaterdag 31 mei 2014

Hemelvaart project (2)

Op Hemelvaart verfde ik ook nog iets anders in de kleur Chateau Grey van Annie Sloan. Op de zolder in ons nieuwe huis lag een doos met antieke kerstballen. De kerstballen vonden we zelf niet zo mooi (en daarnaast konden we geen boom door de katten) dus die hebben we aan mijn moeder gegeven. Haar kerstboom bestaat uit knutselwerkjes van de kinderen, gekleurde lampjes en allerlei verschillende kerstballen.



De doos hielden we zelf, het is een wijnkistje met tekeningen erop. Ik bewaarde er sinds het opruimen van mijn Stof With Love kamer mijn quilt in. Genoeg ruimte voor de aan elkaar genaaide rijen, de geknipte lapjes en de grote lappen die wachten om geknipt te worden. Maar ik had toen gelijk al bedacht om het te gaan verven. Dus ouderwets de oortjes van de discman in en meezingen maar. Er is toch bijna niets ergers als keihard (en vals) meezingen met een liedje en dat iemand dan op je schouder tikt? Overkwam mij dus. 

Na dit schaamte moment was ik eigenlijk al heel rap weer klaar. Wat verft die verf toch snel. Het eindresultaat is opnieuw super! Ik heb de scharnieren wel mee geverfd, maar de sluitingen aan de voorkant niet. Het goud vind ik mooi passen bij het legergroen. Zo noemen mannen dat tenminste.



Waarom maak je foto's? Waarom ruikt dit zo raar? Zal dit lekker liggen? Wat doe je nou?Waarom mag ik niet mee doen? Nou vooruit, jij mag ook op de foto!


2 opmerkingen:

  1. Gisteren French linen gehaald zodat ik weer verder kan met mn muren maar t is zo verleidelijk om meer kleuren mee te nemen he
    De jongeman heeft ook zn plekje gevonden :))
    Fijn weekend
    Ps: onder t kastje kunnen ook nog wat schoenen staan, leuke oplossing met een leuke kleur :))

    BeantwoordenVerwijderen