donderdag 29 mei 2014

Hemelvaart project (1)

Op de ochtend van Hemelvaartsdag heb ik mijn oude kleren aangetrokken en de pot Annie Sloan verf opgegraven. Ik ruilde op Facebook een nachtkastje voor twee chocolade paashazen en zag er een schoenkastje in. Een standaard reactie is; 'Hoeveel schoenen kunnen daar dan op?'. Nou drie/vier paar dus, en dat zorgt dat ik mijn schoenen altijd opruim! Wat ik niet of nauwelijks draag staat boven in onze inbouwkast. En mijn favoriete paar van het moment heeft een plekje in het kastje. Vast herkenbaar als ik zeg dat het favoriete paar nog wel eens wisselt. De ene keer loop ik een week op hakken en dan weer het liefst op mijn platte enkellaarsjes.


Het fijne aan de verf is dat ik het alleen maar hoef te mengen en gelijk mijn gang kan gaan. Toen ik het blik opendeed was ik niet gelijk enthousiast. Wat een vieze kleur.. Maaar, even roeren en het is prachtig geworden, ik ben helemaal verliefd! Ik heb nog iets anders geverfd; hierover morgen meer. Maar ik ga zeker nog wat dingen op zoeken om te gaan verven in deze kleur (Chateau Grey).


En zo staat hij in ons halletje; 

1 opmerking:

  1. Do you need free Twitter Re-tweets?
    Did you know you can get these ON AUTO-PILOT & TOTALLY FREE by registering on Like 4 Like?

    BeantwoordenVerwijderen