vrijdag 23 mei 2014

Granny Square

Afgelopen zondag pakte ik mijn bolletje wol, mijn haaknaald en het Flow DIY boek wat ik eerder al van mijn moeder kreeg. Hierin staat een hele gemakkelijke handleiding voor het haken van een Granny Square. Ik heb lekker buiten zitten haken, ik had er zo twee af! Toen het erg warm werd ben ik binnen maar verder gaan haken, ik heb er nu drie klaar liggen. Ik weet ook al precies wat ik er mee ga doen, maar dat voor een volgend berichtje.


In de avond voor de televisie had ik de smaak wel te pakken en haakte ik nog een twee bloemetjes naar aanleiding van een tutorial op het internet. Het bloemetje met de verschillende lagen was veel meer werk, maar ik vind hem veel mooier dan het andere eenvoudige bloemetje. Dus dan toch maar voor het vele werk en het mooiere resultaat! 



3 opmerkingen:

  1. Haken is leuk hè?
    Ik ben benieuwd wat je met die granny squares gaat doen.
    En inderdaad, het bloemetje met de lagen is echt supergaaf!
    Fijne dag!
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa.. dat berichtje komt zondag geloof ik :-) En bedankt! Nu wordt het weer wat drukker dus houd ik het maar bij de deken.

      Verwijderen
  2. Wat is haken toch leuk!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen