dinsdag 13 mei 2014

Gewonnen give away

Alweer een aantal weken terug won ik twee give aways in één week! Over de eerste heb ik al geblogd, maar over de clutch die ik won bij haar heb ik nog steeds geen berichtje geschreven. Schandalig.. en het is helemaal schandalig, want iedere avond lig ik in bed en denk ik 'weer geen foto's gemaakt'! Herkenbaar? Bij mij komt het heel regelmatig voor. Daarom schrijf ik eigenlijk ook altijd lijstjes, maar als je het daar weer vergeet op te zetten kom je ook niet ver natuurlijk. Dus nu ga ik heel asociaal foto's van haar blog gebruiken.. 





Bedankt Daniëlle voor deze leuke clutch! Vooral de kleuren, wauw. Volgens mij is mint op het moment toch wel een kleur waar ik op val! Neem vooral eens een kijkje, Daniëlle maakt veel verschillende dingen, maar allemaal met kleur. Haar caravan Happy is een echte blikvanger!


En zo heb ik mijn 100ste berichtje geschreven! 

4 opmerkingen:

  1. prachtig wat een super mooi cadeau ! ik ga bij haar langs !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super! Wat een leuke stofjes ook!
    Groetjes Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je 100ste berichtje!!
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is een leuk berichtje om 100ste berichtje te zijn! Mooi! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen