maandag 12 mei 2014

Deelnemers gezocht

Een heel kort berichtje, met één vraag! Wie o wie wil mee doen aan mijn PIF? Normaal gesproken heb je met allerlei regels te maken, maar wat mij betreft hoef je niet eens door te gaan met versturen. Het lijkt me alleen leuk als ik aan meer dan twee mensen een pakketje kan sturen! Laat het me z.s.m. even weten in een reactie of een mailtje naar stofwithlove@gmail.com.

Ik maakte afgelopen weekend iets.. hier alvast een sneak preview! Meer volgt een andere keer..



12 opmerkingen:

  1. Lieve anne co ik wil heel graag mee doen. Maar aan terug sturen hier in verbouwingstijd komt daar ff nietvan. Ik hoor hetwel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Annet! Leuk! Zoals ik al hierboven zei, sla dat maar lekker over hoor! Ik stuur je gewoon een pakketje! Ik vind dat haast nog leuker dan krijgen ;-). Ik zal even zoeken of ik je adres al heb.

      Verwijderen
  2. altijd leuk om iets leuks te ontvangen maar ik ga het niet doorgeven heb dat al een keer gedaan en had toen maar één kandidaat groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen probleem! Voor jou geldt hetzelfde! Ik stuur je een pakketje op! Leuk! :-). Ik zal ook even zoeken of ik je adres nog kan vinden (chaooooot..) ;-)).

      Verwijderen
    2. geweldig kei leuk. Je bent toch niet zo'n chaoot als je mijn adres nog hebt. groetjes Jolanda

      Verwijderen
  3. En het is gelukt!! Fijn Anne-Co! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Doe je ook mee dan Hennie? Ik heb er nog 1 te weinig.. ;-).

      Verwijderen
  4. Als je nog steeds 1 iemand zoekt, dan wil ik graag iets ontvangen hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat mij betreft mag je mee doen! Mag ik je naam en adres via de mail ontvangen? stofwithlove@gmail.com

      Verwijderen