donderdag 15 mei 2014

De rest..

Terwijl ik opruimde kwam ik van alles tegen, mijn labels, lintjes en het boek 'Zo geknipt'. Mijn huidige tas werd hoe langer hoe slechter, de hengsels waren ongeveer al drie centimeter langer door het uitrekken. Hij kwam dan ook van de Primark en dan is het na een aantal maanden ook gewoon afgeschreven. De ritsen werken nog goed, dus het staat nog op de planning om die los te tornen. En toen ik even door 'Zo geknipt' bladerde kwam ik de tas tegen met de binnenzak. De binnenzak liet ik jullie begin van de week al zien! En zo is hij aan de buitenkant geworden;


Ik zie nu eigenlijk pas hoe slecht de foto is, maar goed we moeten het er maar even mee doen. De schouderband is van mijn ex-tas, die was nog goed en ik vind dat zo fijn als je de tas even achter op je rug kan gooien! Ik bevestigde deze met het roze lint wat ik ook aan de voorkant tussen de twee stoffen stikte. Het roze lint vouwde ik dubbel en ik naaide er een vierkant en een kruis doorheen. Ik hoop dat de tas het voorlopig zo even uithoudt. 

Wat ik dan wel weer jammer vind is dat hij aardig klein uitgevallen is. Nóóit over nagedacht, maar ik zeul dan ook altijd heel wat spullen mee. Dus nu moest ik wel goed uitzoeken wat ik wel en niet in de tas deed. Voor de foto heb ik er wat uitgehaald, want als alles er in zit is de vorm ver te zoeken. Mijn brood en fruit gaan al apart mee in een plastic zakje. Eigenlijk staat er al een vervolg op mijn to-do-lijstje. Ik wil er nog een lunchtas bijmaken. Daar doe ik in wat ik die dag éxtra nodig heb aan spullen. Wanneer ik dan 's avonds door moet kan ik het andere tasje heel gemakkelijk thuis laten en weet ik dat ik toch al het noodzakelijke bij heb! Nu alleen nog even kijken wanneer ik deze ga maken.

4 opmerkingen: