woensdag 28 mei 2014

Dag auto!

Al bijna drie jaar had ik mijn eigen auto'tje. Uniek door de vrachtwagensticker op de tankdop. Heerlijk ruim, alles en iedereen pastte er in. En nu is hij verkocht. 


Na het trouwen woon ik een stuk dichter bij mijn werk, ik kan dus bij goed weer de fiets pakken. Daarnaast werkt Arjan thuis en heeft hij ook een mooie, goede auto die we dus vanaf afgelopen zaterdag delen! In juli moest de auto weer APK en grote beurt en ik vond het eigenlijk het geld niet meer waard. 

Een traantje heb ik wel moeten laten, maar er komt iets nieuws voor in de plaats. Die vervanging show ik morgen!

1 opmerking:

  1. Oh, ik ben benieuwd wat je vervanging is. Altijd vervelend als je een auto weg doet. Hij/zij heeft je toch overal weer veilig naar toe gebracht.

    BeantwoordenVerwijderen