dinsdag 20 mei 2014

Cheap romantiek

Cheap romantiek, oftewel goedkope kaarsen! We hebben hier in de omgeving drie ruilsites op Facebook. Heb je hier iets over en wil je er van af, dan kun je deze aanbieden op de site. Te ruilen tegen iets naar keuze of gratis op te halen.


Met de donkere avonden die we hebben gehad vind ik het altijd heerlijk om kaarsen aan te doen in huis. De grote lampen gaan uit (gelukkig hebben we overal dimmers) en in alle hoekjes staan wel een paar kaarsen. Met een paar nieuwsgierige katten is dit al wat geminderd. Te veel snorharen verdwenen spontaan.. 

Voor het leuke heb ik de laatste weken de kaarsen alleen nog maar op de salontafel staan. Er stond een dienblad met allerlei waxinelichtjes houders. Maar hier was ik van de week opeens weer op uit gekeken. Erg saai en dus haalde ik deze metalen plateau weer uit de kast. Ik kreeg het van Arjan met mijn 18de verjaardag. De eerste samen en toen pakte hij het nog romantisch aan! De kaarsen heb ik allemaal via die ruilsite. De groene met glitters mocht ik gratis ophalen en voor  de andere kaarsen heb ik geloof ik twee zakken snoep geruild. Als je weet hoeveel kaarsen normaal kosten in de winkel! En gisterenavond mochten ze gelijk al aan, wat een licht geven deze kaarsen in vergelijking met de waxinelichtjes. Genieten!

2 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk! En helemaal leuk door de manier waarop je aan de kaarsen kwam! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen