zaterdag 24 mei 2014

CAL update

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een update plaatste van mijn deken. Ik loop hoe dan ook nog achter. Andere dingen hebben even mijn aandacht gestolen. Zo zijn we weer begonnen met klussen en wordt er samen met mijn moeder gewerkt aan een jurk! Ik kocht tricot en een patroon en we zijn samen aan de slag gegaan. Meer informatie in een volgend berichtje!

Voor de deken had ik bij de sterrensteek ook een grotere haaknaald nodig. En die heb ik zelf niet, ik kon hem van mijn moeder lenen, maar ik vergat het steeds te vragen. Afgelopen weekend nam ze hem mee en kon ik weer aan de slag! Heerlijk, want na vier keer proberen heb je hem door en kun je lekker voor de televisie een eind weghaken.

Dat dacht ik althans, want ik deed het fout. Mijn rondjes zijn ovaaltjes geworden, op de onderste foto zie je de blauwe sterren, en daaronder de bredere bruine. 






Nu maar uithalen en weer opnieuw beginnen, maar daar ga ik op een later moment maar eens moed voor verzamelen.

2 opmerkingen:

  1. Je gebruikt prachtige kleuren! Mooie combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gewoon doorgaan.... Het gaat je lukken! Absoluut een mooie deken!!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen