vrijdag 16 mei 2014

Assortie

Ik kreeg lange tijd geleden een snailmail van haar, hierin zat een mooi bloemenstofje! Ik blogde eerder al over de omkeerbare tissuedooshoes die ik maakte. Naar aanleiding van dat berichtje stuurde ze me nog meer van dit leuke stofje. Daar maakte ik een Mufko van, maar mijn stof is nog lang niet op! De Mufko gebruik ik voor mijn make-up. Ik heb alleen sinds kort ook lenzen om te proberen en dat betekend dat ik ook mijn vloeistof en opbergbakje mee moet gaan nemen. Ik ben er alleen nog niet helemaal over uit of ik er mee door ga. Ik laat het nu maar overgaan, krijg namelijk nu zulke droge ogen. Maar ik verzin wel weer iets waarvoor ik het kan gebruiken!


Ik wilde graag eens een clutch maken. Ik deed de afmetingen totaal verkeerd. De printer maakte er een heel ander formaat van en ik weet ook eigenlijk niet goed hoe dat instellen werkt. Dus werd de clutch extra klein. Ik heb wel voor het eerst een rits ingezet en met paspel gewerkt. En daar ben ik uiteindelijk wel aardig tevreden over. Bij het paspel zie je nog wat stiksel, ik moet nog eens uitzoeken wat een ritsvoetje is en of ik die toevallig al niet heb. Zodat ik dichter langs het paspel kan stikken. Maar het tasje is nu voor eigen gebruik, dus niemand die zich daar aan stoort. 



2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk setje!

    Groetjes Ann

    P.S. paspel doe je inderdaad veel makkelijker met een ritsvoetje en oefenen is de boodschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi!!! Ik werk zelf meestal met een wat dunnere paspel, dan lukt het ook wel met een gewoon naaivoetje. Ritsvoetje is wel gemakkelijker en zit vast bij je naaimachine. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen