zaterdag 19 april 2014

Verwend

Ik ben verwend, ontzettend, schandalig, abnormaal verwend. Ik kreeg deze afgelopen weken zoveel leuks (&lekkers) cadeau!




Zo kreeg ik van mijn moeder de Flow DIY omdat ik haar geholpen had. Van mijn zus kreeg ik opnieuw de Mollie Makes. Bij mijn vrijgezellenfeest kreeg ik van haar een abonnement.  Dit liep fout en nu iedere keer als er een nieuwe uitkomt krijg ik deze zo snel mogelijk, iedere keer erg leuk! 

Vandaag hielp ik mijn vriendin met inpakken en verhuizen. Als bedankje kregen ik en mijn andere vriendinnen een zakje liefde cadeau. Heel leuk in een zakje dat ik haar zelf al eerder gaf!


En vandaag kreeg ik een envelop binnen van Ziva, daar won ik een gehaakt paaseieren netje met inhoud! Ik ben er heel blij mee dank je wel!! Ik ga snel aan de slag met de materialen! En het zakje is ondertussen al gevuld met chocolade-eitjes!




Al zo verwend... en toen ik daarstraks inlogde zag ik dat ik opnieuw een give away gewonnen heb! Het moet niet gekker worden, daar later meer over!

2 opmerkingen:

  1. Nog een give away gewonnen! Leuk! De give away van Ziva is hier ook op de deurmat gevallen. Helemaal mooi. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen