donderdag 17 april 2014

Taartenworkshop (2)

Ik deed opnieuw een taartenworkshop, dit keer was het door mij georganiseerd. Samen met vijf andere meiden zijn we in de kantine van de kas aan de slag gegaan. Ik laat jullie maar niet raden welke die van mij is want die twee die moesten raden stelden me zwaar teleur ;-). Mijn zeer eenvoudige taartje verbaasd iedereen. Maar echt, het is heel leuk (en lekker) maar mijn creativiteit laat me nu al twee keer in de steek. En ik kom dan toch weer uit bij de uitsteekvormpjes en zachte parels. 

We waren opnieuw best laat klaar, want er zaten toch echt een aantal creatievelingen tussen! Mijn taart is ondertussen alweer bijna op. Omdat het zo machtig is, kun je er veel mensen blij mee maken. Gisteravond hebben wij zelf een stukje op, vanochtend mijn collega's bij de koffie en dan heb ik nog steeds twee stukjes over voor mijn vriendin en haar vriend omdat ik bij ze mag eten vanavond. Iets weggeven is tenslotte nog leuker dan iets krijgen!


Nee, ik sta niet op de foto ;-) Die is 'helaas' niet gemaakt!


Ik zal het maar verklappen; deze is van mij!

Mocht je nu zelf ook wel eens met een groepje een taart willen versieren en kom je uit omgeving Papendrecht? Dan kun je hier een reactie achterlaten. Mandy is onze lerares voor deze avond geweest, ze heeft veel materialen, kleuren marsepein en ervaring! Een groepje bestaat uit minimaal 6 en maximaal 8 personen en de kosten komen neer op €30,- p.p. Ook voor een taart op bestelling kun je bij haar terecht. En ik heb al vele mooie creaties voorbij zien komen!

2 opmerkingen:

  1. Gezellig zo een avondje onder vriendinnen en dan nog lekkere en mooie taarten maken!
    Ik zou het ook moeilijk vinden om een taart mooi te decoreren hoor. Ik ben meer voor het 'op - eten - gebeuren' ;-)

    Fijn Paasweekend!

    Groetjes Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig! En ik vind jouw taart er prachtig uitzien!!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen