dinsdag 15 april 2014

Pay It Forward

Via het blog van Doortje Dartel deed ik mee aan haar Pay It Forward. Dorine deed al mee met de P.I.F. van Kreamade en was ook al ontzettend verwend. Bij die Pay It Forward heb ik nog heel erg getwijfeld of ik mee zou doen, maar door drukte heb ik het toen overgeslagen. Toen het een aantal weken bij Dorine op haar blog verscheen besloot ik te reageren en vorige week kreeg ik een mailtje voor mijn adres. En ik ben weer verwend! Ontzettend leuk, dank je wel Dorine!


Ik krijg de foto helaas niet gedraaid.. vreemd!
Een mooie ouderwetse kaart, een envelopje met Sneeuwitje, een paperclip in de vorm van een appel, een paashanger, een label, memorykaartje en een hele leuke bloem gemaakt naar 'Zo geknipt'. Ik heb het boek ook liggen, ik moet het er echt weer eens bij pakken.

En nu dan mijn oproepje!
Wie o wie wil mee doen aan mijn P.I.F. Ik heb vijf personen nodig naar wie ik de komende maanden een pakketje mag sturen. Deze vijf zoeken ook weer vijf personen aan wie zij een pakketje sturen. Wil je mee doen? Reageer dan hieronder of mail naar stofwithlove@gmail.com.

En Dorine, nogmaals bedankt!


9 opmerkingen:

  1. Haha, je hebt me al een PIF gestuurd. Zonder dat je dat bewust deed. En ik op mijn beurt stuur ook wel eens een PIF. Een kleine, maar toch!
    Juist die onverwachte dingen zijn zo leuk. Ik doe dus NIET bewust mee aan je PIF.

    Lieve bloggroetjes Pétra.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ja die verrassing maakt het toch leuker hé ;-).

      Verwijderen
    2. Moet je voor een PIF echt mensen 'zoeken'. Mag je niet gewoon een paar mensen iets leuks sturen zoals je bij mij al deed?
      Je mag mij anders wel een PIF sturen hoor, dan 'zoek' ik daarna geen mensen, maar zorg er voor dat ik gewoon anderen iets stuur, of iets 'goeds' doe voor anderen zonder dat ik er iets voor terug hoef.
      Ik ben dus helemaal niet op de hoogte van de PIF regels, maar het gaat er toch om dat je iets doet zonder er iets voor terug te hoeven?
      Succes, enneh, je mag mij dus wel PIFFEN hoor. Hihi.

      Lieve bloggroetjes Pétra.

      Verwijderen
  2. Mooie spulletjes heb je gekregen!!
    Ik ga ook niet mee doen deze keer. Op zich héééééél leuk maar ik heb het nu even te druk met dingen maken voor mezelf. Succes, je vind vast wel leuke deelnemers :-)
    Groetjes Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij kreeg een mooi PIF zeg!! Succes met het vinden van de volgende 5.... gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om hem nu bij jou te zien. Fijn dat je er blij mee bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sorry, ik doe ook niet mee. Wat een leuke dingen heb jij gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb onlangs ook een PIF georganiseerd ...
    is altijd wel leuk om op een onverwachts moment iemand te verrassen met een klein geschenkje ... ik heb zo 8 mensen blij kunnen maken ...
    ik wil anders wel meedoen met jouw PIF ...
    fijne dag!
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Greet! Het lijkt me heel leuk als je mee zou doen! Kun je mij je adres mailen? Dat mag naar; stofwithlove@gmail.com. Alvast bedankt!

      Verwijderen