woensdag 23 april 2014

Kaartjes

Al heel lang had ik een stofje liggen met daarop plaatjes die naar mijn mening niet geschikt waren voor een naaisel. Toen ik van mijn werk kartonnetjes mee naar huis kon nemen bedacht ik me dat ik dit misschien met het stofje kon combineren. Ik vind de kleur van het stofje erg leuk en besloot er dus kaartjes van te maken! Om te verzenden, te gebruiken als boekenlegger of gewoon als accessoire op de kast! 



Verder zoek ik nog drie mensen voor de PIF. Wie wil er mee doen? Ik stuur je een pakketje toe en je mag zelf op zoek naar vijf anderen naar wie jij dan weer een pakketje kunt sturen! Lijkt het je leuk? Mail me dan even of laat een berichtje achter! 

3 opmerkingen:

  1. Wat een verschrikkelijk mooi stofje is dat! Ik snap helemaal dat je dat niet gewoon gebruikt. Je kaartjes zijn echt heel leuk geworden.
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit zijn echt super mooie kaartjes! Ik vind het zelf ook altijd weer leuk om karton te combineren met stof. En deze stof is echt TE leuk! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen