donderdag 17 april 2014

Creatief naaiplekje

In mijn berichtje van gisteren typte ik al dat ik een nieuw naaiplekje ontdekt had. Beneden mag mijn naaimachine niet meer staan, ik maak dan veelste veel herrie. (Volgens sommigen dan toch..) En nu met drie katten is het sowieso haast onmogelijk om wat te doen want alles is mega interessant en ze willen je toch eigenlijk wel heeeel graag met alles helpen. Niet te doen dus, vooral niet met een schaar en spelden naast je.

Dinsdagavond had ik onverwacht vrij en kon ik achter het naaimachien gaan zitten! Ik had het patroon van den Mufko al uit karton geknipt dus ik kon gelijk aan de slag. Ik heb de cd's van Blue op repeat gezet, heb het toetsenbord van de computer aan de kant gewieberd, midden in een overvolle kamer mijn strijkplank uitgeklapt en ben aan de slag gegaan.

En dat resulteerde in twee zakjes;







Het bloemetjes stofje kreeg ik van Pétra, ik maakt hier eerder al een zakdoekdooshoesje van. Het stofje met de roze stipjes kreeg ik ook via een snailmail o.i.d. maar ik weet het zo uit mijn hoofd niet.. De rode stofjes komen van mijn moeder, en de labeltjes aan de zijkant heb ik van Crea-roosje gekregen bij de kerstswap! Mijn eigen Stof With Love labeltjes zijn op mysterieuze wijze verdwenen. Dus deze Made With Love labels kwamen van pas! 

Zoals te zien op de foto's was het rode tasje al bestemd voor mijn make-up, maar mijn vriendin was gisteren zo gecharmeerd dat ik bij het afscheid het tasje stiekem in haar tas heb gestopt. Ik ben benieuwd wanneer ze hem ontdekt ;-). Dus nu zitten alle mascara's, oogpotloden en schaduws in de mooie gebloemde!

6 opmerkingen:

  1. Ze zijn prachtig! Ik hou echt van datoud roze kleurtje. Heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! En heerlijk om weer achter de naaimachine te zitten, toch? gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig, heerlijk om te zien dat de stofjes goed van pas komen. Ik deed er niets mee en moet je nu toch es kijken! Leuk hoor.

    Lieve bloggroetjes Pétra.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke tasjes! Leuk blog ook, heb net het e.e.a. zitten lezen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de complimenten! Ik zal ook eens een kijkje nemen bij jou!

      Verwijderen