woensdag 19 maart 2014

Update



Een update van mijn gehaakte deken! Ik loop een aantal weken achter, we zijn dan ook later begonnen. Dit werkt wel lekker, ik kan tot nu toe steeds gewoon verder! Ik had in het begin een aantal bollen gekocht, veel te weinig en vorige week kon ik mijn slag slaan. Ik heb alle voorraad opgekocht! Nu zal ik wel weer te veel hebben, maar dat wachten we dan nog maar even af.

Bij de eerste toeren deed mijn moeder steeds voor hoe het gedaan moest worden. Maar ik merk nu dat ik de steken zelf goed kan met de beschrijving op het internet. Heel leuk om te zien dat ik zo snel leer. Wie weet ga ik nog wel eens wat anders haken dan een deken..

Voor nu blijft het creatieve bij de deken. Mijn Stof With Love kamer is vorige week gestucd, vanavond gaat het plafond mét de spotjes erin! Dan hoop ik het binnenkort te kunnen verven zodat de vloer erin kan. Op naar een gevulde geordende kamer zodat ik af en toe weer lekker achter de naaimachine kan gaan zitten!

Voor de verrassing give away heb ik nog drie adressen nodig, ik heb wel reactie op het blogbericht gehad maar nog geen mailtje met een adres! Edje, Goudhaartje en Anske Jespers, willen jullie z.s.m. reageren? Liefst voor vrijdag, anders gaat het alsnog naar de (te) late reacties.

5 opmerkingen:

  1. Ik merk, tot mijn grote irritatie, dat ik elke reactie bij een ieder met 'wauw' begin. Maar nu kan ik gewoon niet anders zeggen dan: 'Wauw'. Je deken wordt werkelijk waar prachtig! <3
    Liefs Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is je deken mooi in deze kleuren! Echt knap, dat het steeds beter gaat om zelf de uitleg te volgen! Leuk!!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleuren! Ik heb gister je give-away ontvangen! Heel erg bedankt!
    Liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen