maandag 17 maart 2014

Tussendoortje

Het is wat stil op mijn blog. Het enige creatieve wat ik op het moment doe is haken aan mijn Crochet Along deken! Hij groeit langzaam maar zeker en begint al steeds meer vorm te krijgen, ook al loop ik nog steeds achter! Ik zal snel eens bij daglicht foto's maken, kan ik jullie ook eens laten zien hoe het groeit! 

Om de stilte te onderbreken organiseer ik een mini verrassing give away! Van het weekend heb ik nog eens goed gekeken naar al mijn reeds gemaakte spulletjes, man man wat een hoop. Zoveel dat ik het niet 'kwijt' kan bij verjaardagen of kleinigheidjes. En daarom voor de eerste 10 die een reactie geven en hun adres even mailen naar stofwithlove@gmail.com

- De give away zit vol! Er volgt er binnenkort nog een! -
Ik heb nog niet alle adressen.. 

16 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg ik stuur je een mailtje ik ben namelijk dol op verassingen. Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow wauw ik doe heel graag een mailtje en hou zo van verassingen.
    mailtje komt eraan. Zo leuk!!!
    liefs Annet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh wat leuk en lief Anne-Co! Ben dol op verrassingen!! Liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Verrassing in de brievenbus is altijd leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben ik nog op tijd? Ik hoop het want zou het wel heel leuk vinden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat een leuk initiatief!! Ik hoop dat ik nog op tijd reageer, want ik ben wel benieuwd naar wat je zelf hebt gemaakt....
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kreeg zo'n ontzettend mooi pakketje met lieve en mooie dingetjes!! Super bedankt! Ik ben er echt heel blij mee.
      X Nana

      Verwijderen
  7. Ben ik nog op tijd?? Leuk, een verrassing!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Te laat dus... Leuk bedacht! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Balen! Te laat. Maar ik wacht gewoon op een nieuwe kans en ondertussen blijf ik gewoon je berichtjes lezen. Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sjee, ik had hier op willen reageren, maar zag dat ik toch al te laat was.
    Tenminste dat dacht ik ..............
    Maar wat een verrassing viel er vanmiddag op de deurmat zeg.
    Super bedankt Anne-Co.
    Ik voel me helemaal blij.

    Lieve bloggroetjes Pétra.

    BeantwoordenVerwijderen