dinsdag 4 maart 2014

Liebster Award

Ik werd voor een Liebster Award genomineerd door de schrijfster achter het leuke blok 'Ook nu en dan'. Ik heb besloten om geen blogs te nomineren, maar het te houden bij de 11 feiten en de 11 vragen die 'Ook nu en dan' aan mij stelde.
11 feiten
1* Ik ben gigantisch ongeduldig.
2* Ik ben een huge fan van lijstjes, ik schrijf ze iedere dag, zelfs op mijn werk.
3* We hebben twee Miane Coons, Milow en Brando.
4* Na drie jaar verbouwen aan ons huis komt het einde inzicht, mijn naaikamer wordt gestukadoord!
5* Na mijn opleiding CommerciĆ«le Economie ben ik nu gestart met een cursus boekhouding. 
6* Ik ben bang voor veranderingen.
7* Ik vind het ontzettend leuk (en lekker) om te bakken. Maar ik doe het eigenlijk altijd met een kant-en-klare mix..
8* Ik neem me iedere keer weer voor om af te vallen, maar heb besloten tevreden met mezelf te zijn. 
9* Ik kan nergens heen zonder mijn telefoon.
10* Ik ben tante van een neefje en nichtje, wat 'n wondertjes!
11* Ik ben verslaafd aan televisie kijken en negerzoenen.

11 vragen
1* Waar kennen wij jou van?  
Als schrijfster van het blog Stof With Love. Ik schrijf vooral over wat ik maak met onder andere stof en papier. Op het moment is het even druk.. 
2* Wat is voor jou het meest dierbare voorwerp in je huis?
Ik heb een drietal quilts die mijn moeder voor mij gemaakt heeft. Wanneer ik uit die drie zou moeten kiezen zou ik voor de quilt gaan die mijn moeder voor ons trouwen heeft gemaakt. Een quilt met mooie sterren, we liggen er iedere avond onder op de bank!
3* Waar ben je het meeste trots op?
Op de vriendschappen, familie en liefde in mijn leven. Hechte vriendschappen, een superrelatie met mijn familie en een fantastisch leuke man maken dat ik trots ben op de manier waarop wij met elkaar omgaan.
4* Laat een foto zien van het mooiste dat je ooit hebt gemaakt.
Echt grote projecten heb ik nog niet gedaan, ik heb nog nooit met paspel of een tweelingnaald gewerkt. Allemaal dingen die ik nog een keer wil gaan proberen. Dus voor nu iets heel simpels, een vlaggenlijn die ik maakte voor mijn nichtje Lauren. Gegeven met de babyshower van mijn zus, waarna zij haar naam er nog op maakte en het haar geboorteslinger werd! Ik werkte hier voor het eerst met een siersteek. 



5* Wat is je favoriete voertuig?
Mijn favoriete voertuig is dan toch echt mijn auto. Op twee staat mijn fiets, maar dan moet het wel goed weer zijn..
6* Ben je sportief?
Ik ben liever lui dan moe.. Het betekend niet dat ik sporten niet leuk vind, ik heb twee jaar lang een abonnement gehad bij de sportschool en ging met regelmaat. Maar toen mijn maatje stopte verdween ook mijn motivatie.. Verder heb ik nog getennist, op jazzballet gezeten en altijd actief meegedaan met de gym op school.
7* Welk blog krijgt volgens jou te weinig aandacht en moeten we eigenlijk allemaal eens lezen?
Ann was mijn swappartner bij de hartjes swap georganiseerd door Melinda van Crochet, cooking & more. Ann heeft het prachtige brocante blog Atelier Annabel, ze heeft ontzettend leuke blog berichten maar nog niet zoveel volgers. 
8* Wie zou je voor een dag willen zijn?
Dat is makkelijk, mijn man. Hoe zou het toch zijn om met mij te leven? 
9* Wat staat er boven aan je to-do-lijstje?
De oven schoonmaken.. Die is al een aantal keer verschoven naar een nieuw lijstje. 
10* Wat zou je doen als je 12 miljoen had?
Zoals bijna iedereen allereerst de huizen afbetalen, die van mijn ouders, broertjes, zus en ons. En daarnaast zorgen dat er meer onderzoek gedaan kan worden naar hersentumoren. Om het nu zo dichtbij mee te maken en te weten dat het zo regelmatig voorkomt, maakt dat het voor mij een belangrijk en noodzakelijk onderzoek is.
11* Op wie ben je wel eens jaloers?    
Niet zo zeer op iemand maar op die mensen die alles kunnen waarderen, die een glimlach krijgen van een sneeuwklokje, die stoppen voor een kikker en daar heel de dag blij om kunnen zijn, die genieten van de gekookte aardappelen met spruiten (mijn minst favoriete maal). Om zo maar een paar voorbeelden te noemen ;-). Dus kortom het waarderen van wat je hebt en met een positieve kijk naar het leven kijken.  

Zo, dit was mijn aandeel aan de Liebster Award. Een hele fijne dag, en 'Ook nu en dan' bedankt voor de nominatie!                                                                    

2 opmerkingen:

  1. Geen dank. Leuk om iets over jou te lezen. En ik ben meteen bij Ann gaan kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk om te lezen en Ann verdient inderdaad meer volgers! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen