maandag 17 februari 2014

Hartjesswap

Nadat ik in december meedeed aan de kerstswap, deed ik opnieuw mee aan de hartjesswap van Crochet, cooking and more. Ik ontving afgelopen zaterdag het pakketje van Ann, van het blog Atelier Annabel. Ik had er na het zien van haar blog al een beetje hoop op dat ik ook een soort van nostalgisch pakketje zou ontvangen. En ja hoor! Ik kreeg leuke pakketjes ingepakt met ouderwetse plaatjes! 


Allereerst een mooie zelfgemaakte kaart met envelop en een kaarsje met daaromheen tape! Ontzettend leuk, ik stuur veel kaarten en deze gaat volgend jaar zeker op de post! In het andere pakketje zat een prachtig hart met een mooie tekst; A special friend is a treasure for life. 



Vervelend dat de foto scheef staat, maar in een ander pakketje zaten twee handverwarmende hartjes! Ontzettend leuk met gebruiksaanwijzing (handig, want ik ben een ramp met een magnetron..) En nog een lekker chocolade hartje! Alles ingepakt met leuke plaatjes..



Lieve Ann, bedankt voor dit moois! Het sluit zeker aan bij mijn smaak, en dat is toch altijd weer spannend met een onbekende swappartner! Ik ga met plezier je blog lezen, er is ontzettend veel inspiratie te vinden! Ik stuurde naar Ann natuurlijk ook een pakketje, ik verwacht dat er een dezer dagen een berichtje zal verschijnen. En dan laat ik ook de foto's zien, want volgens mij is het pakketje nog niet gearriveerd ;-).



7 opmerkingen:

  1. Oh, wat ben jij lekker verwend!! Mooie hartjes heb je gekregen.
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi pakketje heb je ontvangen! Ik ben benieuwd wat jij haar hebt gestuurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anne-Co, wat ben jij lekker verwend zeg!! Geniet ervan. ben heel benieuwd wat jij hebt gemaakt! Wil je me nog een foto sturen voor een blog over alles waps?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Anne-Co, zo fijn dat je blij bent met de presentjes! Ik ben ook in de wolken met jou cadeautje en ga er nog lang van genieten!
    Liefs Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een verwennerij heb je gekregen. Leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb je genomineerd. Zie mijn berichtje van vanavond.

    BeantwoordenVerwijderen