vrijdag 10 januari 2014

Stil

Het is maar stil hier! Door drukte is er nauwelijks tijd om iets te doen, laat staan al m'n naaispullen uitzoeken en een middagje naaien. Al heb ik dinsdagmiddag wel mijn vriendin geholpen met een tas voor haar moeder. Wat 'n werk, nog nooit op die manier een tas gemaakt en na één middag van half 2 tot half 6 was die dan nog niet eens af. Het eindresultaat zal ik laten zien, want ik ben natuurlijk helemaal vergeten om foto's te maken.

Afgelopen maandag was de bruiloft van mijn schoonzus en zwager. Het is een hele mooie dag geweest! De geloftes waren emotioneel, maar daarna zijn we met z'n allen bij het stadhuis op de foto geweest. We hadden superweer, 15 graden en een beetje wind. En dat in januari! Een foto van het bruidspaar heb ik niet, ik weet niet of dat op prijs wordt gesteld. Maar ze zag er prachtig uit!

En waarom is het hier nou zo druk? We hebben nu bijna één week een katje erbij; Brando. Een ontzettende kroelkat, maar met z'n ongemakjes. Hij eet bijvoorbeeld geen brokjes. Manlief is er helemaal ingedoken en probeert van alles en nu eet het beestje toch af en toe wat brokjes. Jeah, de aanhouder wint! 

Na het wennen aan elkaar werd Milow erg stil, gisteren maar naar de dierenarts geweest en het arme beestje heeft koorts. Toch wel sneu, het zijn gelijk je kindjes hé. Dus nu heeft Milow een prik en mag hij lekker bijkomen. Het leuke aan deze katjes is dat ze dezelfde vader hebben, dus het zijn halfbroertjes!




Dit weekend hebben ze het rijk alleen. Wij gaan lekker een nachtje naar Hengelo met vrienden. Dus opnieuw geen naaisels. Terwijl het toch jeukt, dus wie weet vanavond nog! Fijn weekend allemaal!


4 opmerkingen:

  1. Wat een schatjes zeg! Komt wel weer: de naaimachine... gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een lieverdjes! Veel plezier dit weekend! Enne, creatieve dingen komen wel weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat n schatje!! En eh..het hielp hier om de brokjes die wat dunner waren (tompoes) te voeren, die zijn makkelijker te kauwen, of de brokjes aan te mengen met n klein beetje water...succes!

    BeantwoordenVerwijderen