maandag 13 januari 2014

Lauren

Op zondag maakte ik een luierhoesje voor het ongeboren kindje van mijn zus. Met veel pijn en moeite - ik had ruzie met het biaisband en de kamsnaps - heb ik dan een hoesje naar mijn zin! Ik deed er nog een aantal luiers in en natte doekjes en het werd ingepakt.

En met dit alles was ik net op tijd want vanochtend om half 7 ging de telefoon,  een trotse papa! Om 1.00 in de ochtend op 13 januari is Lauren geboren. En nu pak ik mijn jas, tas en schoenen en ga ik het kleintje voor de allereerste keer bewonderen!











7 opmerkingen:

  1. Het ziet er in ieder geval helemaal niet ruzie-achtig uit! Mooi geworden zeg! En natuurlijk gefeliciteerd met je nichtje. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. GEFELICITEERD!!! Haha, lief dat je nichtje toch nog even heeft gewacht tot je alles klaar had. Perfecte timing. Hihi.

    Lieve bloggroetjes Pétra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je nichtje! Ik vind je hoesje prachtig.
    Wist je dat je ze ook zonder bias kan maken.
    Geniet lekker van het nieuwe meisje.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ja, ik weet het, maar had dit keer precies de goede kleur (die ook weer bij de tas paste die ik eerder maakte, die heb ik namelijk ook cadeau gegeven). Dus vandaar, maar inderdaad, de volgende keer niet meer ;-) Had je mijn berichtje over het patroon van Noodle head gelezen? Ik zal hem proberen volgende maand aan te schaffen.

      Verwijderen