maandag 27 januari 2014

Kijkje in de kas!

Even iets anders tussendoor.. onbeschaamd reclame maken! Man en schoonouders beheren een orchideeën-kwekerij. Zij kweken een broertje (of zusje) van de welbekende Phalaenopsis. De Cymbidium is geen plant, maar een snijtak en staat wel 4(!) weken. Afgelopen zaterdag zijn we gestart met de verkoop van de losse takken en de takken verwerkt in boeketten. Samen met een nichtje staan we de komende zaterdagen van 10.00 tot 14.00 in de kas om geïnteresseerden aan een tak of boeket te helpen! Op de foto's kun je zien dat er ook een aantal Stof With Love producten liggen. De eerste keer was afgelopen zaterdag en ik heb dan welgeteld twee artikelen verkocht.. aan m'n moeder en schoonmoeder :-)! 

Het is een probeersel maar de eerste keer verliep goed en we hadden veel bekijks. De invloed van Stof With Love wordt wat beperkter maar wel meer aanwezig; vanaf aanstaande zaterdag zijn er specifieke bloemenlabels te verkrijgen. Handgemaakt door Stof With Love! Een foto toon ik volgende week, want ik ben best wel weer trots op mijn maaksels.






En wordt je nu nieuwsgierig en wil je ook eens een kijkje komen nemen? Altijd welkom in de kas op Kooikamp 3 in Sleeuwijk (Noord-Brabant)! Zolang het seizoen loopt, tot en met moederdag.

2 opmerkingen:

  1. Haha, heel herkenbaar. Mijn ma is ook meestal mijn grootste klant. Maar de rest komt vanzelf hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk!!

    Als we in de buurt zouden komen, koop ik er eentje bij je.

    Maar het komt vast goed. Zulke mooie bloemen,daar zijn vast veel liefhebbers voor. Het heeft even tijd nodig denk ik.
    Heb je geen pagina op Facebook? Daar bereik je veel meer mensen mee.
    Veel suc6.

    Groetjes Thea ♥

    Crea by Thea

    BeantwoordenVerwijderen