maandag 27 januari 2014

Ik haak!

Allereerst sorry voor de slechte foto's. Ik ben overgestapt naar een andere telefoon om in de toekomst goedkoper uit te zijn. Scheelt alleen wel met fotokwaliteit. 

Na het eerder al geprobeerd te hebben (niet gelukt door verkeerde garen) had ik de moed opgegeven om te haken. Maar met de Crochet Along deken hier om me heen op verschillende blogs kriebelde het toch nog steeds. Mijn moeder kan gelukkig haken en nadat ik vrijdag spontaan haakgaren heb gekocht zijn we gisteren gestart! Alles is opgezet en de eerste toer heb ik al klaar. Vanavond komt ze weer langs, voor de volgende! Ik ben benieuwd. Ik heb gekozen voor hele eenvoudige kleuren die mooi in ons huis zullen staan. Mijn moeder is er ook al mee gestart, die werkt ietsjes vooruit en laat mij dan - heel luxe - precies zien hoe steeds de volgende toer moet. Op naar nog 41 weken werken naar een mooi eindresultaat!




5 opmerkingen:

  1. De aanhouder/doorzetter wint! Je zult eens zien hoe mooi je deken wordt! SucceS!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh zeg, wat leuk om op deze manier met de deken bezig te zijn. Het gaat je wel lukken!! Hou ons op de hoogte. gr. Hennie p.s. mooie kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Wat leuk dat je ook aan de haak bent :-)
    En ook gezellig om dit samen met je moeder te doen! Je hebt mooie kleuren uitgezocht! Ik ben benieuwd naar meer!
    Liefs, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kleuren! En inderdaad, de aanhouder wint.
    En ook leuk om het samen met je moeder te doen.
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen