zondag 12 januari 2014

Eergisteren was het nog stil..

..maar op de vrijdagavond ratelde de naaimachine.  Ik vond een patroon vertaalde het naar het nederlands en maakte de tas in een avond. De stofjes die ik gebruikte komen van de Ikea. Het oudroze lintje komt van de Action, zit heel leuk om een oudhouten rolletje.





Ik had geen tassenband in huis, ik gebruikte de binnenvoering (hele stevige stof), vouwde deze driedubbel en doorstikte deze met knalroze garen drie maal door. Ik wil alleen nog kamsnaps toevoegen als sluitingen.

15 opmerkingen:

  1. Mooi hoor Anne co. Echt een super mooie tas met een prachtige stof. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ps: ben jij goed in vertalen? ik zoek nog een vertaling voor het patroon vam de noodle head diaper mand. Voor pampertjes en baby spulletjes.

      Verwijderen
    2. Oh, die wil ik ook nog maken! Hoop dat ik van de week eraan toe kom! Zal ik de vertaling naar je mailen!

      Verwijderen
    3. Ow dat zou echt top zijn. Super dankjewel alvast. Gaaf

      Verwijderen
    4. Oh, ik heb het patroon nog niet gekocht. En ik heb deze maand geen budget meer.. dus het zal dan toch langer duren :) Sorry! Maar het komt er een keer van, beloofd!

      Verwijderen
  2. Leuk!! Heerlijk hè om weer even achter de naaimachine te zitten en iets moois te maken! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heerlijk! Kan ik echt van genieten! Fijne avond!

      Verwijderen