vrijdag 3 januari 2014

Een liefdevol nieuwjaar!

Mijn jaar eindigde en begon niet zo goed. Dinsdag buikgriep gekregen en vandaag is het in alle hevigheid weer terug. 2014 begon bij mij dan ook vanonder 'n dekentje op de bank. Maar verder heb ik alle mensen waar ik om geef de laatste tijd om me heen gehad. Kerstkaartjes heb ik niet gestuurd, na slecht nieuws over m'n schoonzus stond mijn hoofd er niet naar.  

We beginnen 2014 daarentegen liefdevol,  aanstaande maandag trouwt de schoonzus met de liefde van haar leven en mag  ze haar sprookjesdag nog meemaken. En met deze feiten in mijn achterhoofd heb ik iedereen om me heen een zelfgemaakte kaart gestuurd. Met de woorden: Wij wensen jullie een liefdevol jaar toe. Geniet vàn en mét de mensen om je heen. Dat is wat ik het afgelopen jaar opnieuw beseft heb, gezondheid is niet vanzelfsprekend,  mijn schoonzus zal haar 30-ste verjaardag niet halen en mijn zwager heeft de 31 jaar nooit gehaald. Op zo'n moment is opnieuw liefde en troost het belangrijkste wat je elkaar kunt geven.

Ik kreeg op oudjaarsdag liefde via de brievenbus. Vera van Leuke Lintjes stuurde aan 5 (uiteindelijk 6, lastig als je de ene keer Anne en andere keer Anne-Co genoemd wordt) volgers een pakketje. Wat een pakket, super leuk en helemaal mijn ding. Ik pak graag cadeautjes in!









Bedankt Vera!



3 opmerkingen:

  1. Allereerst jij ook een liefdevol nieuw jaar toegewenst. Veel beterschap gewenst. Ik hoop dat jullie er maandag met zijn alleen een sprookjesachtige dag van kunnen maken! Ondanks de verschrikkelijke vooruitzichten. Sterkte! Liefs z

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha. Wat een verwennerij met zo'n pakket. Had je ook wel ff nodig begreep ik.
    En sja, wat die gezondheid enzo betreft: wij weten idd ook dat dat niet zo vanzelfsprekend is. En waarderen tegenwoordig de kleine dingen weer meer. En leef dag voor dag. Maar haal wel elke dag dus het uiterste daar uit.
    Heel veel liefs en BETERSCHAP en voor je schoonzusje: geniet van je bruiloft, geniet van JOU / JULLIE dag.

    Pétra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje, wat ellende zeg! Niet fijn om het jaar zo te moeten beginnen. Ik hoop dat maandag een hele fijne dag voor jullie gaat worden! Geniet er van met elkaar, en van elkaar

    BeantwoordenVerwijderen