donderdag 5 december 2013

We hebben een winnaar!

Vandaag is het Sinterklaas, dit jaar vieren we het samen met de trouwdag van mijn ouders. En de laatste jaren komt het neer op een avondje gezelligheid zonder cadeautjes maar met lekker eten. Desondanks ben ik toch lekker druk en wegens tijdgebrek maakte ik gebruik van Random.org. Ik vulde de nummers 1 tot en met 8 in en daaruit kwam;


Nummer 5! En dat is;


Friemel en Tinus, jij krijgt het hart thuisgestuurd. Zou je je adresgegevens kunnen mailen naar stofwithlove@gmail.com? Alvast bedankt! En voor de rest, als jullie ook een mailtje sturen, krijgen jullie allemaal een klein presentje! Gewoon omdat het december is én Sinterklaas!

Voor diegene die het vanavond viert, een héle fijne avond!

6 opmerkingen:

  1. Jee!! Superblij!! Friemel en Tinus maken een vreugdedansje! Ik stuur je mijn gegevens! Groetjes Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg gefeliciteerd met het winnen van dit hart. super hoor. moet ik je ook nog een mailtje sturen Anne-Co?

    lieve bloggroetjes Pétra.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor, het pakketje komt al jouw kant uit ;-)

      Verwijderen
    2. Joepie, ik ben dol op verrassingen. Alvast bedankt. Ik weet al zeker dat het leuk zal zijn. :-)

      Verwijderen
  3. Een felicitatie voor de winnaar en wat een leuke actie zeg! Hou de brievenbus in de gaten. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Friemel En Tinus!! Wat een bofkont ;) En wat aardig van je om toch nog iedereen een troostprijsje te sturen!

    BeantwoordenVerwijderen