donderdag 12 december 2013

Opnieuw een sjaal

Gisteren waren mijn ouders alweer 32 jaar getrouwd. Wat zou ik dat toch ook graag halen! ;-). Voor mijn moeder maakte ik een sjaal, ik maakte eerder een soortgelijke voor mijzelf en de wol vond ze zo mooi. Ik had alleen een bol te weinig en die vond ik uiteindelijk alsnog bij de Zeeman. Ik kocht hem twee weken geleden en heb daarna heel wat uurtjes gebreid. Ik wilde een brede sjaal maken zodat ze hem als een col kon dragen met daarop 4 mooie knopen. Ik vond hem al mooi maar toen ze hem gisteren aan had was ik helemaal trots!



Veel plezier met de mooie sjaal lieve mama!

5 opmerkingen:

  1. Wat ene mooie sjaal (en mama, natuurlijk)!

    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zeg! Wat geweldig zeg, als je dochter een sjaal voor je breidt! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind jou juist bij Danielle.
    Wat lief dat je een sjaal voor je mamsie breit
    en wat een leuke mama.

    Prettig weekend !
    Brigitte
    van
    http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welkom! Wat leuk dat je me volgt! Ik maak liever iets voor een ander dan dat ik het allemaal zelf moet houden ;-). En bedankt voor 't compliment richting m'n moeder! :D

      Verwijderen