zondag 15 december 2013

Knutselmiddag

Vanmiddag kwam mijn vriendin langs met haar vriend. Man en vriend gingen gamen en de dames knutselen! Eerder deze week maakte ik mijn kamer met spullen schoon en zocht ik alles op wat ik eerder kreeg via snailmails en swaps. Daarmee heb ik kaarten gemaakt. Sommige erg fout, maar daarom juist weer erg leuk! Misschien herken je nog wel wat van je eigen snailmail! 






Achterop iedere kaart, en op de enveloppen die ik later nog maakte, deed ik een stempel die ik eerder al kreeg van Mirjam Schippers.


Wil je zo'n kaartje op de bus? Laat maar een reactie achter op dit bericht! 



4 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan zo, beetje recycling, maar dan anders :-)
    Was vast gezellig, zo'n middagje knutselen!
    Xx Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Was zeker gezellig! En het is inderdaad een soort recycle project! Ben er ontzettend blij mee en jij nog bedankt voor je stempel!

      Verwijderen
  2. Wat leuk zeg, zo worden alle spulletjes ook goed gebruikt! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er heel erg leuk uit! En, je ruimt gelijk weer een beetje op :)
    Groetjes Nana

    BeantwoordenVerwijderen