dinsdag 17 december 2013

Kerstswap

Via Crochet, Cooking and More deed ik mee aan de kerstswap. De voorwaarden waren dat de spulletjes met liefde gemaakt/uitgezocht werden en ze moesten in één envelop passen. Ik bofte, Crearoosje was mijn partner, en haar maaksels pasten niet in één envelop en dus kreeg ik er twee! We hebben momenteel geen computer, dus alle foto's worden met tablet en telefoon gemaakt.. helaas niet de beste kwaliteit.. En ik mis het talent om ze hier goed gedraaid en netjes te krijgen.

Door het ontbreken van een computer ben ik ook helemaal vergeten om foto's te maken van het pakket wat ik naar Crearoosje toe stuurde. Gelukkig maakte zij ze wel en zal ik ze hier nog een keer plaatsen.


Het geheel bij elkaar, een gezellige boel. Wat ik meteen al zo leuk vond en kon ruiken waren de vanille kaarsjes. Daarnaast ook een mooie kerstkaart.



Met het leuke tape passen ze precies bij de leuke sterretjes die ik ook van haar kreeg! Komt me zo goed uit, ik wilde de kerstkaarten voor volgend jaar al gaan maken, maar ik twijfelde over de piek. Probleem opgelost! 


Verder zat er een mooi tijdschrift bij; Landidee, ik kende het nog niet maar zal het eens gaan lezen! Daarnaast onderzetters met groen en rood garen, een slinger met leuke belletjes en een mooie kalender.






Crearoosje, bedankt voor het leuke pakket! En Crochet, Cooking and More, bedankt voor het organiseren van deze leuke swap! Wie weet volgend jaar weer!






5 opmerkingen:

  1. Leuk! Je kreeg een mooie swap zeg! Ik ben ook zo benieuwd of mijn swap een beetje in de smaak valt... gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke swap kreeg je zeg! Geniet ervan!
    Liefs, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke swap!! Geurkaarsjes zijn fijn en je kunt er goed mee ontspannen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een superleuke swap! Ik heb ook meegedaan en ben benieuwd wat Ricky van mijn swap vindt....

    BeantwoordenVerwijderen