zondag 8 december 2013

Kerststukje

Gisterenochtend deed ik het hart en de zeven troostcadeautjes op de post. Dames, met een beetje geluk en wat liefde van PostNL hebben jullie alles maandag binnen. Op woensdag nog geen pakje? Laat het me dan even weten!

Gisteren had ik het vrijgezellenfeest van mijn schoonzus. In Ettenleur, in een verbouwde schuur maakten we allemaal een kerststukje. Zoals jullie misschien al doorhadden ben ik gek van groen. Mooie kleur bij het grijs in de woonkamer en het staat me goed dus het is alom vertegenwoordigd in mijn kledingkast. Dus zo ook mijn kerststuk!




Een hele leuke middag, goed georganiseerd. En ik ben onwijs trots op m'n stukkie. Volgens de experts niet helemaal zoals het hoort, maar ach hij staat prachtig op de tafel!



4 opmerkingen:

  1. Niet zoals het hoort?? Ik vind het prachtig! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk gemaakt,ja als je het zelf maar leuk vind!
    geniet ervan!
    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kerststukje!! Heel mooi! Het troostcadeautje is bij mij al binnen en ben er ontzettend blij mee! Ook bedankt voor de aanmelding op 'Wij zijn creatief'.

    BeantwoordenVerwijderen