donderdag 12 december 2013

Dag 9 tot en met 12

Opnieuw mocht ik een aantal cadeautjes van Sandy inpakken. Alleen al die leuke inpakpapiertjes maken het de moeite waard! 



Een borduurkussen, hoe leuk!!! Zo'n ontzettend lief plaatje en helemaal iets voor op mijn stoel in mijn nieuwe kamertje! (Binnenkort op te leveren, want man is weer gaan klussen! :D)



Een lijstje met 3D-vlinders! Ontzettend leuk, op het blog van Sandy zag ik ze al een keer voorbijkomen!



Een (zelfgemaakt) toilettasje met allerlei leuke toiletartikelen! Wat een respect, ik heb het nog steeds niet aangedurfd om iets met een rits te maken. Ben er ontzettend blij mee!




Mijn aandacht wordt toch iedere keer wel getrokken als er 'breekbaar' op het cadeaulabel staat. Spannend..! En het is een speldenkussen in een kopje! Hoe makkelijk, ik ben áltijd mijn speldenkussen kwijt. Dus ook deze krijgt een mooi plekje in mijn naaikamertje.

Dank je wel Sandy! Kan niet wachten op dat 13 tot en met 24!

2 opmerkingen:

  1. Wat een verwennerij! schitterende cadeautjes. Wat die ritsen betreft. Moet echt wel lukken. Is echt niet moeilijk. Voor het inzetten gebruik ik de handleiding uit zo geknipt. Heel handig. En de hoeken komen dan zo mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent alweer verwend! Heel leuk! Rits gewoon gaan proberen, jij werkt zo netjes, dat kan je best. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen