donderdag 19 december 2013

Dag 16 tot en met 18

Nog 6 dagen te gaan, maar eerst de cadeautjes op een rijtje van dag 16 tot en met dag 18! Cadeau 16 zat in een gigantisch leuk zakje wat past bij het inpakpapier en de overige doosjes! Dat alleen al ziet er zo gezellig en feestelijk uit!


En in het zakje zaten... 3 hele leuke maskingtape'jes!


Pakje 17 ook weer met bijpassen papier ingepakt, de roze variant. Zó ontzettend leuk!



Een hele mooie zeepketting met stenen engeltje eraan! En die hangt nu (hoe cliché..) op het toilet! Ons toilet is één van de 'kamertjes' die nog in het huis aangepakt moeten worden. Het is nu zo'n ongezellig hokje, dus de zeepketting is helemaal goed!

Cadeautje nummer 18 was ook weer zo leuk ingepakt met roze papier en daar kwam uit: een mini borduurring! Met een mooie roos. Die heb ik in mijn tijdelijk Stof With Love - kamer gehangen. Ik zal daar nog eens een foto van maken, het wordt wel gezellig zo met al die krijgertjes in het raamkozijn!


Neem eens een kijkje op het blog van Sandy, zij stelde een heel leuk pakket voor mij samen met 24 cadeautjes. Een heuse adventsswap! Op haar blog zie je wat ik naar haar toe stuurde!

1 opmerking:

  1. Leuk, leuk! Heerlijk om dit allemaal uit te pakken en een mooi plekje te geven. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen