zondag 15 december 2013

Dag 13 tot en met 15

De tijd vliegt en het einde nadert, van de swap weliswaar!  Jammer hoor, het is ontzettend leuk!  Ik kreeg op dag 13 twee cadeautjes! 




Een waaier en een bewerkt tasje!


In pakketje 14 zaten onwijs leuke oorbellen. Ik heb ze gelijk klaargelegd voor een bruiloft die ik januari heb. Passen ze leuk bij mijn jurk!


Uit pakket nr. 15 kwam dit leuke naaidoosje! Ik zocht nog naar een manier om mijn kamsnaps op te bergen.. ik denk dat ik het hierbij gevonden heb!

Alweer bedankt Sandy!

2 opmerkingen:

  1. Fijn dat de cadeautjes zo goed bevallen!! De waaier en het tasje komen uit Thailand. De oorbellen maakte ik zelf. Maar uh... Wat zijn kamsnaps?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vermoede al dat je de oorbellen zelf gemaakt had, heel leuk! En bijzonder zeg, helemaal uit Thailand! Kampsnaps zijn plastic drukknopen, heel gemakkelijk te gebruiken als sluiting bij telefoonhoesjes enzo! Ik heb er geloof ik ook al eens over geblogt.. maar dan zou ik even moeten kijken ;-).

    BeantwoordenVerwijderen