zaterdag 30 november 2013

Zo geknipt en fightcancer.nl

Sinds twee weken heb ik het boek 'zo geknipt' in huis. Ik heb me voorgenomen cadeautjes voor verjaardagen en bedankjes te gaan maken. Zaterdag heb ik een vrijgezellenfeest en in de avond nog een verjaardag. Binnen onze vriendengroep doen we niet langer aan cadeautjes maar ik kan niet met lege handen aankomen. Ik vroeg aan mijn vriendin welke kleuren ze op haar kamer had en maakte een omkeerbare zakdoekhoes. 



Voor mijn schoonzus (vrijgezellenfeest) maakte ik eerder een vlaggenlijn op bestelling. Hiervan had ik nog stofjes over en maakte ik er ook een.



Verder heb ik nog een cadeautip. Ik heb het zelf ook al weggegeven. In het blad 'Kracht' (speciaal tijdschrift over kanker) zag ik een advertentie voor een ketting met de woorden 'hope, love & strenght'. De ketting kost €19.95 en de verzendkosten zijn €1, 00. 


De foto krijg ik helaas niet gepost. De reden voor plaatsing van deze ketting is het feit dat  bij mijn schoonzus in september kanker geconstateerd is. Ze heeft een zeer snel groeiende hersentumor. Na een operatie is ze op onze bruiloft ten huwelijk gevraagd door haar vriend. Na een zware tijd met bestraling en chemo is ze haar bruiloft aan het plannen. Wat een respect heb ik voor deze meid, haar aanstaande man, familie en mijn man, die in 2009 ook al hun zoon en broer kwijt moesten raken. Ondanks een onzekere toekomst kijkt ze uit naar haar bruiloft en draagt ze iedere dag haar ketting die ik haar op haar 29ste verjaardag heb gegeven. Blij dat ik haar zo hoop, liefde en kracht kan geven. Op naar 'n gezellig vrijgezellenfeest, prachtige bruiloft en een huwelijksleven met heel veel liefde. En vooral allemaal deze ketting doorgeven met die belangrijke boodschap.


2 opmerkingen:

  1. ...........
    Ik ben er stil van.

    liefs Pétra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie stofjes voor de tissue dozen. En wat heftig zeg! Ook jou zal dit het nodige kosten... Sterkte! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen