maandag 4 november 2013

Vilten hartjes en een langlopend project!

Gisteren liet ik al weten dat ik in de middag nog vilten hartjes ging maken. Middag werd avond, want op de bank languit een film kijken eindigde in een uurtje slaap, samen met man en kat. Dus gisterenavond alsnog aan de slag gegaan met het vilt, ziehier het resultaat. Ook hier heb ik gebruik gemaakt van een siersteek, maakt het allemaal net wat leuker!





Daarnaast maakt ik ook nog mijn sjaal af. Ik ben hier een maand of vier geleden aan begonnen, met twee bollen wol van de Zeeman. Hij lag eigenlijk al sinds de bruiloft klaar om afgehecht en aan elkaar gemaakt te worden. Iedere keer maar weer verplaatst omdat hij steeds in de weg lag en gisteren dan eindelijk het breiwerk opgepakt. Twintig minuten en alle draadjes waren weggewerkt! Ik heb de sjaal één keer gedraaid waardoor hij net wat speelser valt!


Verder heb ik nog inspiratie opgedaan voor het verjaardagscadeau van mijn neefje dat in december 1 jaar wordt. Een aantal lapjes zijn al geknipt.. Alle oude spijkerbroeken moeten eraan geloven ;-). Ik hoop snel wat te kunnen laten zien! 

1 opmerking:

  1. Zo, jij hebt genoeg hartjes in voorraad! Gek is dat hè, dat zo'n project als een sjaal afmaken soms zo blijft liggen. Ik heb hier weer een poncho opgepakt van jongste dochter (begonnen in maart....). En nu moet het dan ook echt af! Benieuwd naar de spijkerbroeken. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen