vrijdag 1 november 2013

Een tijdje afwezig geweest!

Na een hele mooie bruiloft mét heel veel indrukken, is het een tijdje heel stil geweest op mijn blog! Even had ik genoeg aan alleen het lezen van de blogs van anderen. Ik heb er ook al weer aardig wat toegevoegd aan mijn leeslijst! 

Geen behoefte aan bloggen door het ontbreken van tijd, het wennen aan een huishouden, boodschappen doen, een man naast je in bed (lees; snurken) én sinds van de week een kat die je bezighoudt! Ontmoet Milow; ons 15 weken oud druktemakertje! Hier ziet hij er heeel schattig uit, maar geloof me, wat een donder! Milow is een Maine Coon en een lang gekoesterde droom van manlief. Goh, wat een kind is het toch nog, zo enthousiast in het spelen met Milow, maar vooral ook erg geïnteresseerd in de groei van het beestje. Milow wordt namelijk een flinke kater, hij is dan ook in 2 dagen al 110 gram gegroeid..



En nu hij zich bezig houdt met de kat.. Heb ik weer zin gekregen om creatief te doen! Zo heb ik een Facebook-pagina ontdekt; DIY craft on Facebook, en nu had ik deze natuurlijk al veel vaker voorbij zien komen. Maar ik wilde het nu dan toch echt proberen. 



Met supermooie wol van de Zeeman, heb ik onze waterkaraf (die altijd maar gewoon ergens in een hoekje/kastje staat) gepimpt! Gisteravond begonnen.. om half 12! Dus vandaar dat ie nog niet af is, had ook nog geen foto gemaakt.. Dus die heeft manlief gemaakt. Mijn excuses voor het koffie zet apparaat en de ham prei salade.. ;-) Maar hij heeft natuurlijk geen tijd om in zijn lunchpauze een uitgebreide fotoshoot te houden.. Een voordeel is dan weer wel dat de plantenkas waar hij werkt achter ons huis staat en hij dus überhaupt de foto al kán maken. Bedankt lieverd!


Alle leuke ideeën die voorbij komen op de Facebook-pagina staan intussen op mijn telefoon. En nu wil ik dan toch echt weer aan de slag.. het kriebelt! En dat precies met een mega-druk weekend voor de deur..... 

1 opmerking:

  1. Wat een leukerd, de kater die nu nog klein is en heel groot wordt! En zo fijn om weer iets te zien op je blog. Erg leuk overigens waar je mee bezig bent! Zoveel mogelijkheden hè, daar gaat het natuurlijk van kriebelen!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen