maandag 18 november 2013

Babyshower

Samen met mijn moeder organiseerde ik afgelopen zaterdag een babyshower voor mijn zus! Voor het eerst heb ik een 'feestje' bij mij thuis georganiseerd. Het geheel bestond uit een high tea en knutselen! Op het internet had mijn moeder een ontzettend leuk idee gevonden. Rompertjes versieren! Erg leuk, heel simpel en iedereen (ook de minder creatieve onder ons) hebben een leuke romper gemaakt! Na 3 uur gekwebbel en lekker eten was dit het resultaat;


De baby kan de komende 2 jaar ongestoord rompertjes vervuilen. ;-) De romper op de onderste rij, tweede van links is van mij! Ik heb het simpel gehouden, het was tenslotte bij mij thuis, dus kon ik mooi de anderen weer helpen! Zeker voor herhaling vatbaar, een ideaal cadeautje en heel origineel. Ik heb ook nog flock- en flexfolie liggen.. Maar dat heb ik tot nu toe nog niet aangedurfd. 

Verder ben ik nog steeds met een verjaardagscadeau bezig. Het vordert.. maar erg hard gaat het niet! Gelukkig is het neefje tegelijk jarig met de sint dus we hebben nog even de tijd!

4 opmerkingen:

  1. Ohh die zien er echt geweldig leuk uit!
    Wat een super idee. Je vriendin was vast heel verrast!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! En ja, ze was echt geweldig verrast! En het is écht heel gemakkelijk. Dus was een succes én aan te raden!

      Verwijderen
  2. Dit ziet er heel leuk uit!! Wat moet dat gezellig geweest zijn. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig & gezellig, je zou jou maar als tante hebben wat een bofkonters !

    BeantwoordenVerwijderen