vrijdag 22 november 2013

Autobaan

Op het blog van Rok & Rol vond ik een leuke beschrijving om een autobaan te maken voor kleine stoere mannen. Nu heb ik een stoer neefje rondkruipen (lopen kan die nog niet ;-)) die binnenkort zijn 1ste verjaardag mag gaan vieren. Mijn eerste idee was om de autobaan te maken en cadeau te geven. Maar man man man, wat een werk! Heb me er duidelijk op verkeken en het wordt zeker een lange termijn werkstuk aangezien ik ook nog aan twee swaps mee doe! 

Bron; Rok & Rol

Dus ik ga er gewoon aan de zijkant lekker mee verder, er komen tenslotte nog meer verjaardagen en gelegenheden ;-). En ik wil toch graag een zelfgemaakt cadeau geven, dus heb ik gisteren eindelijk het patroon geprint van een mega-grote olifant! Ik had hem al heel lang in mijn inbox staan maar steeds geen gelegenheid gehad waarvoor ik de olifant kon maken. Hopelijk is het na dit weekend een done-project in plaats van een to-do-project!

10 opmerkingen:

  1. Wat is dit een gave baan! Die olifant moet vast ook erg leuk zijn, succes om er een 'done' project van te maken.. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De olifant verschijnt natuurlijk ook op m'n blog! :D Het is inderdaad heel erg leuk, vertraging heeft onder andere te maken met het klittenband wat mijn naaimachine absoluut niet vast wel naaien..

      Verwijderen
    2. Mss ff bij naaimachine winkel informeren of er speciale naalden voor je machine zijn?? Wil nog wel ns helpen ;)

      Verwijderen
  2. Veel werk....maar wat een leuk idee! Misschien dat je er wat langere stukken weg tussen kan doen, dat het sneller gaat?
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je voor de tip! Ik ga eens kijken wat ik ervan kan maken, want het is natuurlijk gigantisch leuk als je hem steeds kunt veranderen. Zal dat nog lukken met die grotere delen? Ik ga het uit zoeken, je hoort het! :D

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Dank je! Ben nog steeds, ondanks het vele werk, mega enthousiast!

      Verwijderen
  4. Geniaal! Pik hem van je ;) handig mee nemen oo vakantie en weekendjes weg en veel leuker dan n autogarage oid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je mag hem pikken hoor. ;-) Heb ik tenslotte ook gedaan! Ik zal inderdaad eens informeren bij een zaak, maar heb al wel speciale jeansnaalden. Maar het komt vooral doordat er aan de achterkant van het klittenband plaksel zit..

      Verwijderen
  5. Hallo. Ik heb me onlangs ook danig verkeken op het maken van de Autobaan. Vele uurtjes werk, maar achteraf wel blij dat ie af is. Alleen komt het niet altijd goed uit. Wat zijn jouw afmetingen van de stukken? Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen