maandag 25 november 2013

Agenda

De olifant heeft nog steeds een plaatsje op mijn to-do-list.. Wat ik dit weekend wel deed was het versieren van mijn hele simpele agenda (€2,99). Op de babyshower heb ik voor het eerst gewerkt met vlisofix en op verschillende blogs zag ik voorbij komen dat dit ook gebruikt kon worden voor het bekleden van schriftjes en boekjes. Ik zocht dus een opvallend roze stofje uit (zodat ik hem terug kan vinden in mijn overvolle tas) en zaterdagavond heb ik het stofje op de agenda gestreken. Uit een wit fleurig stofje knipte ik de cijfers 1 en 4. En die streek ik nog op de voorkant. Ik stikte het niet vast, ik ben er toch van overtuigd dat de agenda er na 2 maanden gebruik niet zo mooi meer uit zal zien en dat scheelde me weer werk! 




4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee! Heb je dit zo met vlisofix op de agenda gestreken? Lees ik dat goed? Ik wist echt niet dat, dat kon, dus even onthouden!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dit wist ik ook niet dat dat kon?
    zo zie je leren we wat van elkaar!
    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wist ik ook niet hoor, dat dat kon!
    Leuk idee en supermooi gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha kijk, een wijze les geweest! Gaat heel gemakkelijk! Strijkijzer stond ook gewoon op warmste stand. Succes allemaal ;-).

    BeantwoordenVerwijderen