dinsdag 1 oktober 2013

Snailmail van Petra!

Petra, bedankt! Via mijn ouders kwam het leuke snailmailpakketje van Petra (ik weet niet hoe ik op de tablet een streepje op de e dien te plaatsen.. sorry!) bij mij terecht! Een leuke envelop met daarin allerlei moois! Een lieve brief op Anne Geddes papier! Ik houd van die plaatjes! Een onderzetter van strijkkraaltjes, envelopjes, labels, hartjeshanger, taartpunt, postzegels, poezieplaatjes, briefpapier, een mooi stofje en nog meer! Pffff voel me weer verwend, bedankt!


4 opmerkingen:

  1. Lekker genieten van de post! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He, gelukkig hij is aangekomen. Mail me nog ff je nieuwe adres voor een eventuele volgende snailmail. Kan wel even duren hoor, heb nu (privé) andere dingen aan mijn hoofd. Maar merk wel dat het erg ontspannend kan werken om te knutselen.
    Fijn dat je de snailmail leuk vond.
    Lieve bloggroetjes Pétra.

    BeantwoordenVerwijderen