zondag 1 september 2013

Uitslag give away!

Ik heb de namen opgeschreven.. en de winnaar is Wendy! Wendy, wil jij me mailen op stofwithlove@gmail.com? Gefeliciteerd en ik zorg dat het pakketje jouw kant op komt!

Het blijft bij een kort berichtje, want ik ben helaas zelf sinds donderdagavond ziek. Met ontstoken keelamandelen ben je blijkbaar gelijk gevloerd.. Morgen sowieso nog thuis van 't werk, dus ik hoop dinsdag het pakketje te kunnen versturen Wendy! En alle anderen, bedankt voor het meedoen en interesse tonen in mijn blog! Altijd leuk! ^^



6 opmerkingen:

  1. Nou Wendy, gefeliciteerd met dit mooie pakket! En Anne-Co, van harte beterschap zeg, wat is dat vervelend hè, keelontsteking. Hier in huis staat er een keelamandel operatie in de agenda voor jongste dochter... gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah inderdaad, ben weer even op de feiten gedrukt. Vroeger zeer regelmatig gehad, maar nooit amandelen weggehaald. En hoe ouder hoe zieliger hahahaha. Succes ermee, dat wordt ijsjes kopen! ;-)

      Verwijderen
  2. Ooo wat vervelend dat je ziek bent beterscap! Wendy gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOOOHHH wat leuk!!!! Ik ga je mailen :)
    En beterschap!!

    Liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wendy gefeliciteerd!!
    Wat een fijne blog heb je! Ik ga je volgen. Ene, veel beterschap! Hoop dat je je snel beter voelt! Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen