donderdag 12 september 2013

---

Even een berichtje zonder dekens, tassen en weet ik veel wat, de laatste tijd verscheen er al niet zo veel i.v.m. de bruiloft - die volgende week al plaats gaat vinden! Heel leuk, maar van de week hebben we ook verschrikkelijk nieuws gekregen. Ik treed niet in detail, maar je wereld staat gelijk op z'n kop. De bruiloft gaat ondanks dit door en we gaan er toch een feestje van proberen te maken. Maar door alles wat eraan zit te komen heb ik voorlopig geen tijd meer voor dit blog of naaien. Wanneer het er wel van komt post ik het natuurlijk op m'n blog. Ik blijf met veel plezier jullie berichtjes lezen, want alle afleiding is welkom. 

Liefs Anne-Co

7 opmerkingen:

  1. Hoi Anne Co,

    He, meis, heel veel sterkte met wat er ook is gebeurd en een hele mooie fijne onvergetelijke dag de 20e. Wat er ook gebeurd het is JULLIE dag. Probeer er van te genieten.

    Lieve blog en snailmailgroetjes Pétra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Anne-Co, heel veel sterkte met alles wat er op je pad komt. Probeer inderdaad te genieten van je bruiloft! Maak er een mooie dag van. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterkte met alles wat je overkomt. Ik hoop dat je bruiloft een fijne dag is met mooie herinneringen voor later. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat naar. Heel veel sterkte, wat het dan ook is! Ondanks alles toch een fijne dag toegewenst op jullie bruiloft! Veel liefs, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel sterkte met alles.
    Ik wens jullie een hele fijne dag toe de 20e.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel sterkte & ik hoop dat je ondanks alles toch een super mooie en fijne bruidloft heb.
    Liefs vera

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pff dat klinkt niet fijn! Wens je heel veel sterkte toe en hoop op n mooie bruiloft voor jullie! Liefs z

    BeantwoordenVerwijderen