dinsdag 20 augustus 2013

Vanavond

Vanavond.. gaan wij uit eten! En dit om te vieren dat wij vandaag alweer 7 jaar verkering hebben. Klinkt een beetje gek maar ach ik was tenslotte echt nog maar 17 toen we elkaar leerden kennen. Tegenwoordig (of gewoon omdat ik nu ouder ben) is het al snel een 'relatie' of 'mijn partner'. En daar moet ik dan wel weer stiekem om lachen, want 'verkering' en 'mijn vriendje' klinkt toch veel gezelliger! Dus dit houd ik lekker nog even vol, want over een maand(!) zijn wij rond dit tijdstip 'getrouwd' en is hij mijn 'man'! 

En door dat vooruitzicht en nog wat (minder leuke) dingen in onze directe omgeving moest ik er gisteravond opeens aan herinnert worden dat we vandaag dan 7 jaar verkering hebben. Waar ik normaal altijd van tevoren al een plan bekokstoof voor een etentje, uitje of een cadeautje, kwam ik er gisteravond pas om half 9 's avonds achter dat het vandaag al zover zou zijn. En toen m'n lief dan vanochtend sms'te: 'wat doen we? Het ene of het andere restaurant?' was mijn dag gelijk weer goed! ^^


Zelfs Facebook herinnert me eraan!


Fijne middag nog allemaal, en een hele fijne avond!

PS; ik ga ook nadenken over een give-away dus houdt mijn pagina in de gaten!

10 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met jullie 7 jarig jubilieum :)
    Een hele fijne avond samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!! Geniet van je etentje! En eh...ik vind vriendje ook leuker klinken dan partner ;) ondanks dat mijn vriendje intussen mijn man geworden is en we al bijna 12,5 jaar getrouwd zijn vinden we het gewoon grappig te vieren dat we zoveel jaar verkering hebben ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kijk! Ik denk dat dat bij ons ook gaat gebeuren! Blijft leuk! En anders beginnen we na 7 jaar weer helemaal bij 1! ;-)

      Verwijderen
  3. Gefeliciteerd! Dit soort dingen moet je gewoon vieren! Geniet van je etentje. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd. En idd vriendje klinkt beter dan partner. hihi, oudste dochter van 10 vroeg vanavond toevallig wat dat betekende partner. Oh, zei ze, waarom zeggen ze dan niet gewoon man / vrouw / vriend / vriendin? vond ze veel makkelijker.

    Lieve bloggroetjes Pétra.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kijk ik sluit me helemaal aan bij je dochter! Vroeg wijs zie je wel ;-) Ik ga me binnenkort weer aanmelden voor een snailmail! x

      Verwijderen
  5. gefeliciteerd meis, en dat het nog maar heel lang mag duren. :-) xxx

    BeantwoordenVerwijderen