maandag 12 augustus 2013

Offline

Na lang beraad heb ik dan besloten om de webshop van Stof With Love offline te gaan zetten. In september loopt het contract af en omdat ik nog heel wat dure en drukke maanden tegemoet ga samen met m'n lief heb ik besloten om na 14 september verder te gaan met mijn Facebook-pagina en blog. Ik laat hier gewoon al mijn knutsels voorbijkomen en bestellen is nog steeds mogelijk! 

En de naam Stof With Love blijft gewoon van mij, dus ik kom vast nog wel een keer terug! <3

Geen leuke beslissing maar wat lucht het op. Ik ga nu heerlijk op mijn gemakje de staande bestellingen afwerken dan is het tijd voor mezelf, mijn lief en ons paleisje!

1 opmerking:

  1. heb de ervaring met een eigen website ooit dat dat niet zo goed liep als bijvoorbeeld marktplaats. Daar bereikte ik veel meer mensen. misschien kan je via etsy verkopen ? leuk dat je wel blijft bloggen ! :-)

    BeantwoordenVerwijderen