maandag 5 augustus 2013

Een dagje vrij!

Toen wij vorige week zaterdag (27 juli) besloten om afgelopen zaterdag (3 augustus) de vloer te gaan leggen, gingen we een heel druk weekje tegemoet. Met het warme weer echt wel eens aanpoten maar afgelopen zaterdag waren we dan helemaal klaar om de vloer te leggen. Vroeg uit bed en toen bleek dat ik niet veel kon doen die dag.. lastig omdat je met je gedachten er zo op gefocust bent en om dan opeens niet te hoeven? Kon er maar moeilijk bij met m'n hoofd. 

Maar jeeeee, wat was dat heerlijk! Om half 9 heb ik mijn auto uitgezogen, dit stond al wéken op mijn lijstje. Wat een heerlijk gevoel is dat toch altijd, als het dan eindelijk afgestreept is! Daarna heb ik lekker zitten naaien, ik heb een leuke slinger van restlapjes gemaakt. Alleen nog geen foto gemaakt.. die houden jullie tegoed! En verder vier heerlijke knuffeldoekjes gemaakt voor in de webshop! 



Van elk twee, dus een voorraadje! Op de achterkant zit van die heerlijk zachte badstof, ideaal voor een baby'tje. Hierna nog naar de winkel geweest voor het bestellen van de trapbekleding. En dat viel nog eens 100 procent mee! Eigenlijk 50 procent want we dachten dubbel zo duur uit te zijn! 

En daarna nog even geloerd in huis..


En is het niet mooi geworden! :D

1 opmerking: