donderdag 29 augustus 2013

Een cadeautje..

..op zondag 1 september. De laatste tijd is er heel veel gaande, leuke maar ook veel niet leuke dingen. En daarom wil ik het hier wat gezelliger maken met een cadeautje! Iedereen die op dit berichtje reageert maakt kans op een gezellig pakketje! Het bestaat uit; 5 cadeaulabels, een hartjes hanger, 8 knijpertjes, een notitieboekje, 5 memorie magneten en een zakdoekhoesje.


Dus.. reageer en wie weet staat je naam zondag vermeld in een blog bericht!

Liefs,
Anne-Co

4 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk pakketje! ik doe graag mee! super.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Ik doe graag mee :).
    & sterkte/succes met de minder leuke dingen.
    Groetjes Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk blog heb je! En een cadeautje is altijd leuk :)
    Ik doe graag mee.

    Liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe mee Anne-Co. Geniet van de leuke dingen en ook namens mij: sterkte/succes met de minder leuke dingen. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen