dinsdag 2 juli 2013

Vorderingen in huis

Het huis vordert gestaag! Begin september hopen we het boven en de woonkamer en keuken helemaal af te hebben. Woonkamer en de keuken zijn nog kleine puntjes op mijn lijstje. Het grote project is nog boven, maar van de week zijn er al weer een aantal leuke dingen uitgevoerd! Zo kwam ik van de week bij het huis kijken en toen was het opeens al een beetje meer 'thuis'. Had m'n lief zomaar het naambordje, wat ik eerder voor ons 6,5 jarig jubileum al had gegeven, gemonteerd! Het wordt steeds meer voor het echhie!



Terwijl ik niet zo veel kon doen, allemaal mannen dingen, waren mijn vader en oom bezig met een ander project. Eerder werd de muur al verplaatst omdat wij anders geen bed in de slaapkamer kwijt zouden kunnen. En vorige week werd dan de kast ingebouwd. En wauw! In het lange hangvak kan ik bijna staan! En zo zijn er al weer 2 dingen van mijn lijstje afgestreept! Nu alleen nog 'even' afmaken (lees; plamuren, schuren, plamuren, schuren, grondlaag, schuren, plamuren, schuren, laklaag, schuren, laklaag.) Maar we klagen niet, want het wordt prachtig! 


Nou is de kast natuurlijk bedoeld voor kleding.. maar in die hoge vakken zie ik stiekem al wel mijn quilts en lapjes liggen.. ;-). 

Leuk dat een aantal van mijn volgers ook mee gaan doen met de snailmail! Ik vind het nu al spannend! Fijne dag, met heerlijk weer!

2 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er leuk uit: zo'n naambordje. Je huis wordt dan weer echt eigen. Heel veel succes met al die klussen. Zal vast mooi worden. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk dat verbouwen en inrichten (zolang je er niet in hoeft te wonen) het zal vast een paleisje worden !!

    BeantwoordenVerwijderen