woensdag 3 juli 2013

Snailmail!

Na mijn oproepje voor snailmail vorige week op mijn blog, kreeg ik dan gisteren al het eerste pakketje binnen! Sorry voor alle slechte foto's, ik kom regelmatig laat thuis, zie dan pas dat ik post heb, neem het mee naar boven en op mijn bed pak ik het dan uit! En daarom de foto's op mijn onderlaken met geel licht van mijn lampen, zijn ook nog eens spotjes dus dat zegt genoeg ;-).

Ik werd verwend door Petra! Zo zag de envelop eruit;


En dit zat er allemaal in!





Het pakketje zit vol met papiertjes, versierseltjes en zien jullie dat mooie gele stofje rechtsonder? Die gaat in mijn quilt! Dank je Petra! You made me smile!

5 opmerkingen:

  1. Dat zijn nog eens leuke pakketjes! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke flop! Geniet er maar lekker van!!
    Lieve groet,
    Hurms

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke post zeg!
    Sjongejonge, kom er ineens achter dat ik jouw blog nog helemaal niet volg. Meteen verandering in gebracht natuurlijk ;-)
    Hopelijk krijg je morgen nog een pakketje binnen ;-)
    Liefs Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah kijk, altijd leuk een nieuwe volger! ^^. Ik heb jouw pakketje ook op de post gedaan. (Weg verrassing ;-)) Hahah, maar jee, wat is dat moeilijk!! Ik heb al besloten voor mezelf dat ik maar een paar mensen uit ga kiezen, daar een envelop voor klaarzet en alles wat ik dan bij diegene vind passen, stop ik erin!

      Beschouw dit maar even als een proefversie! ;-)

      Verwijderen
  4. Vandaag je hele leuke envelop binnen gekregen! Heel erg bedankt! Ik hoop nog voor de vakantie de envelopjes terug in orde te maken, maar misschien krijgt het wat vertraging... Ga in ieder geval mijn best doen. En ook nog bedankt voor de hele lieve kaart, zo leuk om te lezen. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen