maandag 15 juli 2013

Laatste snailmail!

Alweer iets vertraagd; maar ik kreeg weer heerlijke post! Deze prachtige snailmail kreeg ik van Hurms! Wat is de envelop toch al prachtig, bij het zien van de rozen maskingtape begon ik gewoon al te kwijlen! Dank je dank je dank je! Wat een leuke spullen zitten er in! Leuke labeltjes, een lieve heersbeestje, een hangertje, armbandje, kraaltjes, stickers, een kaart en een prachtig gehaakt onderzetter! (wat een bewondering heb ik daarvoor!!)





Ik voel me weer helemaal verwend! Ik heb maar een grote schoenendoos opgezocht en daar zitten al mijn gekregen spulletjes in. Genieten iedere keer dat ik er naar kijk! Vanavond een avondje 'vrij', alles doen wat al een aantal weken op mijn lijstje staat! Kaartjes schrijven, belastingaangifte doen voor Stof With Love, bestelling maken en een cadeautje bestellen voor  mijn lieve zus. Want, ik word tante!! :D 

Snel even neuzen naar alle leuke baby-dingen! Geniet van jullie avond!

6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je aankomende tanteschap! Leuk joh!
    Ben blij te lezen dat je mn snail leuk vind. Altijd lastig ving ik.
    Ik heb gisteren een heel (lees heeeeeeel) klein stukje van je stofje gebruikt. Voor op een oortje van een konijntje. Zal één dezer dagen wel op mn blog komen. Staat echt leuk, paste perfect bij de kleurtjes die ik gebruikte, super gaaf! Dank daarvoor!

    Lieve groet,
    Hurms

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke post kreeg je weer!
    En gefeliciteerd! Tante zijn is zó leuk :-)
    Fijne avond nog!
    Liefs Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie spulletjes. Goed idee om alles bij elkaar te bewaren! Geniet van je avond. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk he, al die snailmails. hihi, echt genieten hoor. en ik lees dat je besmet raakt met het TANTE virus. oh joh, wacht maar tot de baby geboren is, dan koop je je helemaal suf. hihi, geniet er van.
    Liefs Pétra.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahh, allemaal bedankt! Kan niet wachten! Jammer dat een zwangerschap toch 9 maanden duurt.. hahaha ;-) Maar Hurms, wat leuk om te lezen! Blij dat het bij je konijntje past, ik houd je blog in de gaten! En het is inderdaad heel moeilijk, maar je hebt het goed bedacht! Dank je! En voor de rest; bedankt voor jullie lieve berichtjes, altijd leuk!! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Via iemand anders kwam ik op je blog. Leuk!! Ook even in je webshop gekeken. Ziet er leuk uit!! Ik ben je gaan volgen! Ook via facebook.
    Zelf heb ik ook een blog én een webshop. Misschien leuk om eens te kijken? www.yvonnecreatief.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen